سوتی های دبیر جغرافیا(ناری گل)

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

 

سلام

دیدم سوتی های این طرف خیــــــــــــــــــلیـــــــه گفتم جدا به روزش کنم!!!!!

1.حجم زیاد به این کتابی

2.داره میگم

3.اضافه داره بهتون میگم

4.شن های معلق مثل فـــــیــــــرچــــه(فرچه) عمل میکنه

5.تشکیل ابر ایجاد بشه

6.تأسیس پایتخت شدن تهران

7.ماهواره ها داره عکس میگیرن

8.بخار ها داره ارتفاع میگیرن تا عرض 30 درجه داره میرن

9.من داره بازتون میکنم برای این قضیه

10.کیف داره میکنن

11.من داره ازش استفاده میکنم اما تو داره اونو از بین میبری

12.پاچیه میشن

13.داره مصنوعی ایجاد میکنی

14.بزرگ ترین عامل ایجاد بیابان کیه؟

15.میگی ممکنه من تا چندین سال هم بارون شکل نگیره

16.نیایم بیابان زدایی نکنن

17.شما به موازات رود داره حرکت میکنه

18.داره درست میگم

19.داریم میگم

20.حرف نزنید شما چطور میتونید با گوشاتون هم حرف بزنین هم گوش بدین

21.بخارات داره میرن

22.ترشحی که پرت میکنه

23.خودش آبِشه پیدا میکنه



نظرات شما عزیزان:

amirreza
ساعت20:39---6 آذر 1391
)))))))))))

شهاب
ساعت12:18---5 آذر 1391
سلام

مرسی ک سر زدی و نظر دادی

خب همه ک مث شما شجاع نیستن

راستی کسی دلتو شکسته ک اینجوری مینویسی؟

ببین اگه اینه آدم های این مدلی زیادن اگه بخوای ب این چیزا فک کنی آدم میمیره

نظرتو راجع ب تبادل لینک بهم بگو
پاسخ:سلام خواهش شجاعت؟؟؟؟واژه ی گنگیه گنگ و مبهم... شکسته خیلی وقته........ مرگ شیرین تر از مردگی در دنیا.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سوتی+باحال+بترکون+خنده دار+استاد دانشگاه+دبیر تیزهوشان و نمونه=ناری ناری ما,
تاريخ چهار شنبه 10 آبان 1391سـاعت 21:20 نويسنده farnaz
яima